Norvall museum in Kaapstad

Kaapstad heeft een nieuw museum, het Norwall museum. Het is een privaat museum van moderne kunst met een mooie beeldentuin erbij. Ankia, de dochter van Marie heeft ons gereden en op de terugweg door een oude wijk Wijnberg, met allemaal huisjes onder cultureel erfgoed geplaatst. We hebben geluncht in een restaurant in een stoffenwinkel. Heel speciaal.

Verder zijn we Kaapstad niet in geweest, aangezien er rugbywedstrijden waren in het stadion bij Seapoint, waar in 2010 ook voetbalwedstrijden werden gespeeld voorhet WK. Het verkeer zit daardoor helemaal vast.

Ria

Weer even wat anders, mooie moderne kunst na al het prachtige natuurgeweld!
Nog maar weer verder genieten. Groetjes.

Astrid

Hallo Geertje en Gerrit, 17/12 20.26 uur. Jullie zullen nu onderweg zijn van Durbanville naar het vliegveld van Kaapstad. Zo te lezen hebben jullie weer een heerlijke vakantie gehad. Wij ook! Ik wens jullie een goede en veilige terugvlucht. Ik hoop dat jullie onderweg van Schiphol naar Lemmer geen last zullen hebben van protesterende bouwers, boeren en buitenlui. Wij volgen jullie na 24 uur. Welkom thuis.