GerritenGeertje.reismee.nl

Uit de krant van vandaag

Vanmorgen even bij de Spar een krant gekocht (10 rand, ongeveer65 eurocent) en mij trof het volgende artikel.

Kaapstad wéér aangewijs as gewildste stad ter wêreld

Kaapstad het die sewende jaar agtereenvolgens koning gekraai as die gewildste stad ter wêreld onder lesers van die Britse dagblad The Daily Telegraph. "Die beste stad ter wêreld is 'n kusjuweel en staan in de skadu van 'n berg wat met een wolkkombers bedek is", sê die dagblad. Meer as 40.000 lesers het in die Telegraph Travel Awards-opname gestem en gesê wat hulle die meeste in Kaapstad geniet. Dit sluit in om pikkewyne te sien, deur die wynlande te toer, inkopies by die Waterfront te doen, 'n daguitstappie na Kaappunt te onderneem, deur die Kirstenbosch Botaniese Tuin te wandel en die kleurryke huise en die oproep tot gebed in die Bo-Kaap te beleef. "Jy kan in enige rigting reis en sal beloon word met asemrowende bergtoppe, hellings versier met die rykste verskeidenheid blomme ter wêreld, vrugbare valleie en vlaktes met kulinêre juwele", berig die blad. Onder die 20 gewildste stede is Vancouver, Kioto en Tokio in Japan, Sydney, Sint Petersburg in Rusland, Venesië en Rome in Italië, Luang Prabang in Laos, Seville in Spanje, New Orleans en New York in Amerika, Havanna, Dubrovnik in Kroasië en Singapoer in Suidoos-Asië.

p.s. wolkkombers = wolkendeken

Francine

Heel leuk, lijkt mij ook wel wat. Nog een heel fijn verloop van jullie vakantie, Francine

Ans

??geen wonder dat jullie er zo graag komen dus!

Hielkje

Weet je wat ik vanavond heb gedaan: een kurk van een fles wit spul afgedraaid, toen dst witte spul in een glas gegoten, daarna met mijn hand de steel van het glas vastgepakt, het glas opgeheven en het witte spul, wat geen water was, in mijn keel gegoten en doorgeslikt. Geen slem en geen birdie. Pestkop, hè?! Maar gefeliciteerd met je 4e plaats, Gerrit, en Geertje je haalt vast nog een hole-in-one !!! Geniet !!!

Bart en Rens

Gerrit en Geertje we benijden jullie!
Geniet maar lekker van mooie reizen, sportieve bezigheden en fijne vrienden.
Veel plezier!