GerritenGeertje.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom opons reislog!

16 november

Om half zes ging de wekker. Opstaan, eten en rijden. Met de trein uit Lelystad naar Schiphol. We waren mooi op tijd. Om half tien zaten we ter plekke en nadat we waren opgestegen kwam ik aan het raam te zitten. Het was helder: Keulen, Frankfurt, de Alpen met het Lago Maggiore en het Comomeerschoven allemaal onder ons door. Zo mooi heb ik het nog nooit gezien. De Povlakte was bewolkt, maar daarna was het weer helder: de hele Middellandse zee, Algerije met de woestijn , Tsjaad en Nigeria. Daarna werd het boven de jungle van Congo mistig en licht bewolkt. Het raampje ging dicht en de oogjes even toe. Boven Namibie zag je de lichtjes van plaatsen en hoe dichter we bij Kaapstad kwamen, hoe meer licht. De captain meldde dat 350 km voor Kaapstad hij de lichten al kon zien. Een voortreffelijke landing volgde. De formaliteiten gehad hebbende stonden Frans en Marie ons op te wachten.

Groetjes,

Geertje

Ans Ferwerda

Gezellig, we reizen weer helemaal met jullie mee !

Cor en Ingrid

Nadat we het eerste bericht niet konden openen is het nu gelukt. Leuk hoor, we zien het voor ons hoe jullie weer genieten van al het mooisen gezellig met jullie vrienden.
Hier is die man met de mijter weer gesignaleerd, hij had hem achterstevoren op zijn hoofd staan haha.
Verder alles prima en kijken we uit naar jullie volgende verhaal

Jasper

Heit en Mem, wat een mooie trip toch weer. Mooie plaatjes, en wat een rust straalt er ook af van de vertellingen. En natuurlijk ook nog educatief, mooi verhaal van die golfbaan. Mooi dat jullie m elke dag even bijwerken. Hoe is het verkeer, gaat men nog steeds hoffelijk aan de kant voor iemand die achterop komt rijden?